Prodej se ziskem Oriflame
Ukazovat katalog Oriflame je snadné!
Začít můžeš okamžitě. Nemusíš mít žádné předchozí zkušenosti s prodejem – většina kosmetických poradců Oriflame ve skutečnosti nikdy v prodeji nepracovala. Stačí nadšení pro to, co děláš.
Hranice výdělku není nijak omezena!
- Pravidelně budeš mít v rukou úžasný prodejní nástroj – nový katalog. Je plný nových, neodolatelných nabídek a výrobků.
- Nezapomeň, že 30% rozdíl mezi nákupní a prodejní cenou každého výrobku je tvůj okamžitý zisk!
- Ukaž katalog svým známým, přátelům, příbuzným, kolegům a sousedům… Dej katalog těm, které nadchne a požádej je, aby i oni ukázali katalog svým známým, přátelům, příbuzným a jejich známým a pomoz jim sestavit objednávky.
Příklad:
Řekněme, že ukážeš katalog pěti lidem a shromáždíš objednávky v celkové výši 2 088 Kč v katalogových cenách.
Dostaneš: 2 088 Kč
Oriflame zaplatíš: 1 606 Kč
Tvůj okamžitý zisk je 482 Kč (1 606 x 30% = 482 Kč)
Ne každý z tvých zákazníků si bude objednávat zboží v každém období platnosti katalogu. Je proto nutné přemýšlet o těch, které by jsi mohl/a oslovit. Nevíš jak?
- Zeptej se svých stálých zákazníků, mají-li ve svém okolí někoho se zájmem o přírodní kosmetické výrobky za přijatelné ceny. Navštiv své známé v jejich zaměstnání a oslov jejich spolupracovníky.
- Zapiš si jejich jména do svého seznamu potencionálních zákazníků, sjednej si s nimi schůzku a na ní je seznam s výrobky z katalogu a upozorni je na ty, které jsi již sám/a vyzkoušel/a. Využij svého Sales Kitu (sada vzorků) – nadchni své posluchače tím, že jim umožníš vyzkoušet vzorky. Pak již zapisuješ objednávky…
- Zkus se zamyslet na tím, kdo by byl schopen vykonávat totéž co ty. Koho by tato úžasná práce s kosmetikou zaujala natolik, že by uměl stejně jako ty pracovat se svou skupinou zákazníků. Uděláš-li toto pravidelně v každém katalogovém období platnosti katalogu, tvé obchodní úspěchy budou narůstat rychleji.
- Pracuj s radostí a ke každému zákazníkovi přistupuj s radou a úsměvem. Objednávky vyřizuj co nejdříve a zboží doruč svým zákazníkům v co nejkratší době.
- Prodejem svým zákazníkům máš 30% okamžitý zisk.
- Ze svého osobního prodeje si vyděláš plnou hodnotu (rozdíl mezi prodejní a vaší nákupní cenou) úrovně Slevy z obratu (3 – 21%).
- Vyděláš si rozdíl mezi svou vlastní úrovní Slevy z obratu (SO) a mezi úrovní SO poradců, které přímo sponzorujš ty – z jejich celkového skupinového Obchodního obratu (OO – prodej bez DPH).
Kde najdu své zákazníky?
Příbuzní, přátelé, známí, kolegové, spolužáci, zkrátka všichni, které znáš, používají kosmetické výrobky. A právě mezi nimi najdeš své první zákazníky. Jakmile získáš své spokojené zákazníky, požádej je, aby tě doporučili svým známým, kteří by mohli mít zájem o výrobky Oriflame a tvé podnikání poroste.
Výhody, které můžeš svým zákazníkům nabídnout:
- rada a pomoc při výběru vhodného výrobku
- pohodlí a úspora času, servis až „do domu“ – je to tak pohodlné a příjemné
- 30denní záruka vrácení peněz
Své zákazníky najdeš všude:
- neboj se ukázat katalog
- dej všem ze svého okolí vědět, že jsi kosmetický poradce Oriflame a že jsi tu od toho, abys poradil/a
- mluv o Oriflame s každým a při každé příležitosti
- používej výrobky firemní identity
Katalog – výloha tvého obchodu:
V pravidelných intervalech obdržíš od Oriflame úžasný prodejní nástroj, nový katalog plný zajímavých nabídek a nových výrobků.
- zajisti, aby všichni tvíi zákazníci viděli nový katalog co nejdříve
- čím dříve je s výrobky seznámíš, tím je větší pravděpodobnost jejich zájmu o nabízené a tebou doporučené výrobky
NEZAPOMEŇ se svých zákazníků zeptat:
- „Znáš někoho, komu by se nový katalog Oriflame také líbil?“
- „Znáš někoho, koho by naše výrobky zaujaly stejně jako tebe?“
- Než odejdeš, nezapomeň se zeptat, zda si zákazník přeje něco z katalogu objednat. Pokud si chce katalog prohlédnout celý, dej mu 2 až 3 dny čas a teprve potom jej znovu kontaktuj a s objednávkou mu poraď. Jsi přece kosmetický poradce!